.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کابینه ای متشكل از 30 گوسفندحلقه به گوش

دو تن از اعضاي يكي از احزاب رژيم صهيونيستي، در نامه‌اي تند به نخست وزير و وزير جنگ اين رژيم، عملكرد اين كابينه را باعث زوال رژيم صهيونيستي معرفي كردند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري عبري زبان "عاروتص شوع "، "يعقوب كاتز " رئيس يكي از احزاب اسرائيل و عضو كنست، در نامه‌اي تند و انتقادي به "بنيامين نتانياهو " نخست وزير اين رژيم نوشت: سياست‌هاي محافظه كارانه و احمقانه تو (نتانياهو) سبب زوال و نابودي اسرائيل خواهد شد.
كاتز در نامه خود با انتقاد از اجراي توقف شهرك سازي در سامريه و بيت‌المقدس نوشت: توقف شهرك سازي ظلمي بزرگ به يهوديان است و تو چه جوابي براي اين ظلم به يهوديان خواهي داشت.
كاتز در نامه خود خطاب به نخست وزير اين رژيم نوشت: تو و وزيران كابينه با شعار حمايت از اسرائيل به ميز رياست رسيديد و حال وقتي كه هر روز به سمت ميز رياست مي‌رويد، اخبار جديدي از خراب شدن شهرك‌هاي يهودي در سرزمين اسرائيل به گوش ما ميرسد و من به تو هشدار مي‌دهم كه ادامه اين سياست احمقانه، هم كابينه و هم اسرائيل را به نابودي خواهد كشاند.
"بن اري " يكي ديگر از اعضاي اين حزب نيز در نامه‌اي خطاب به "ايهود باراك " وزير جنگ و ديگر وزراي كابينه رژيم صهيونيستي نوشت: تمام وزيران كابينه به خصوص باراك، در جرم نتانياهو شريك هستند، زيرا هيچكدام از وزيران اقدامات نتانياهو را نقد نكرده است و همگي در برابر خرابي شهرك‌هاي يهودي سكوت كرده‌اند.
وي همچنين در نامه خود نوشت: من بايد به همه اسرائيلي‌ها اين واقعيت را گوشزد كنم كه ما در كابينه خود، وزيري به نام وزير جنگ نداريم بلكه باراك پشت سر نتانياهو به دنبال اقدامات سياسي، حركت مي‌كند.
وي افزود: كابينه نتانياهو متشكل از 30 گوسفند است كه همگي آنها در مقابل اقدامات نتانياهو سكوت كرده و هيچ اقدامي انجام نمي‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.